Have a cherry and be merry!
Da, mi-am facut blog! He he! Ma chinui de luni bune...

Da, vreau sa ma "desfasor" si online ca m-am saturat sa-mi expun gandurile in cateva cuvintele la status-ul de mess... O sa va scriu chestii misto sau tampenii, o sa filosofez sau... poate nu! O sa fiu vesela, trista, deprimata, pesimista si din nou vesela! O sa fiu sincera de-a dreptul sau diplomata, razbunatoare si critica, zapacita, aiurita, lucida uneori... O sa va recomand melodii si versuri jmekere. Sper sa pot fi eu!

O sa-mi pun trairile aici, pe o farfurioara cu dulceata de cirese amare! As vrea sa le scot din minte sau din suflet cu un cleste si sa le asez pe blog ca atare, in forma bruta, fara sa le altereze instinctul acela de a le procesa in favoarea mea. Dar, evident, ca acest lucru este imposibil sometimes...Eh!

Vreau sa rad cu gura pana la urechi pe blogul meu. Impreuna cu voi, daca se poate... O sa si plang! I will need a shoulder to lean on then...

Asta ca sa stiti la ce sa va asteptati!

Hai... a la prochaine!

P.S.: Mi-e un dor de mor de limba franceza!

Etichete: | edit post
Reacții: 
4 Responses
  1. Ruxus Says:

    Bafta cu blogul :) Si astept articole dese :)

    Si eu m-am lansat in aventura asta mai demultisor, dar de-abia acum am timp sa scriu:)


  2. Sarumana! Sa fie! Asa as vrea: sa scriu putin si des! :)
    Zi-mi adresa blogului tau sa te bag in blogroll.


  3. Mihaela Says:

    Laurela....bafta cu blogul...nu sunt total convinsa sa imi fac blog (tot timpul mi-l dedic pentrua papushika), insa o sa intru sa citesc ce ¨trasnaii¨ mai scrii.
    Te pooopppp...muahhhh



    Mihaela


  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!