Have a cherry and be merry!
Urasc momentele in care sunt paranoica!

Si de ce sunt paranoica? Pentru ca oamenii mint, tradeaza, inseala, sunt ipocriti si parsivi, se sucesc, afirma ca iti sunt prieteni, dar de fapt te barfesc imediat cum te intorci cu spatele; exista multa lasitate, egoism si rea-vointa... That's a fact!

Ma simt de parca joc in continuu in "Survivor", iar lumea din jurul meu concureaza pentru milionul de dolari.

Way to go, fratilor!

Da' stiti ceva?! Pentru cei care care se regasesc in descrierea de mai sus, nu am decat un singur lucru sa va spun: FUCK OFF!

Etichete: | edit post
Reacții: 
2 Responses
  1. Ruxus Says:

    Cine te-a suparat mai Ciresico asa de mult? Zi-mi ca-l bat acum! Daca nu, ai vazut ca ti-am dedicat melodie pe Face book tie si lui Mari? Si ca am pus statusul? :)
    Am vb si cu Laura cu care am fost in formare si a zis ca poa ne vd si noi la un suc, ceva. Pup


  2. Eh, niste oameni m-au suparat... Las' ca-mi trece!
    Sigur ca ne vedem si cu Laurici... N-am mai vazut-o de cand a plecat de la SW.
    One more thing: "I put your picture awaay / Sat down and cried todaay..." ;)


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!