Have a cherry and be merry!
... si am fost prin Mall (Vitan). Am prostul obicei de a-mi plati chestiile acolo ca sunt toate la un loc.

Inainte, insa, am trecut sa-mi achit netul si m-am intalnit cu cumnatelul. Replica lui: "Iar ti-ai luat cizme, Lorello?!"

In fine... Ajung in Mall... Cata liniste si pace! No pitzi, doar copchii de bani gata, cu cosuri pe fata si curea Yves Saint Laurent, care vorbeau despre Twilight, evident!



Am bagat in graba un Double Whopper de la Burger King, cu ceapa, dupa care am tulit-o la farmacie sa-mi iau bomboane. In fata mea la coada, o tanti o intreaba pe farmacista ce-i recomanda pentru tuse uscata, raspunsul fiind Stodal. In secunda 2, asa-zisa clienta scoate din sacosa un pachet si spune: "Felicitari! Sunt de la Boiron (cei care comercializeaza Stodal-ul) si tocmai ati castigat un telefon!". Foarte tare!!! Mai faceti fratilor mei din astea, dar bagati-i in seama si pe cei care cumpara... Si-n plus, Stodal-ul este chiar eficient in tratarea tusei.

Ma duc spre parcare. In treacat, o aud pe o femeie de la echipa de curatenie: "Ce ghete frumoase!". A crescut putin inima-n mine, e drept!

Ma indrept spre casa cu Bibi. Cata relaxare pe capu' meu, cata detasare! Am condus tinand volanul cu doua degete, luand virajele tot asa si i-am lasat pe toti sa se bage.

E bine sa fii in concediu!

Etichete: | edit post
Reacții: 
2 Responses
  1. mihacos Says:

    No pitzi in Mall Vitan??????


  2. Nu prea am vazut... Astea sunt pasari de noapte! La ora 12:00 de-abia isi fac siesta, ce stii tu!!


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!