Have a cherry and be merry!
Timp de 4 ani, am adormit cu chipul lui in gand... Il chema Adrian, era din Iasi si avea cei mai frumosi ochi albastri. :)

Ne-am cunoscut la Sangeorz-Bai, intr-o tabara, la sfarsitul clasei a X-a. Acest orasel este unul dintre cele mai minunate locuri in care am fost vreodata... Am petrecut acolo 10 zile cum n-au mai fost altele... Am trait o stare de bine deplina, completa, este un sentiment pe care nu-l voi uita si ma bucur ca mi-a fost dat sa-l incerc.




Sangeorz-Bai: cel mai frumos loc de pe Pamant!

Mi-am promis ca o sa ma intorc in Sangeorz, atunci cand ma fac mare. Inca nu am uitat acest lucru!

Da, am vazut cerul in ochii lui si mi-am umplut sufletul de liniste. Nu s-a intamplat absolut nimic intre noi, dar m-au marcat profund momentele traite. Daca voi avea vreodata un baietel, il va chema Adi, iar daca voi vizita Iasiul (din pacate, pana acum nu am avut ocazia, desi m-am gandit de multe ori sa merg acolo), sunt convinsa ca ma voi uita cu privirea flamanda pe strada la toti trecatorii cu ochii albastri!

Dragul meu, o sa te tin minte cate zile oi avea!

P.S.


Grasule, iarta-ma pentru aceste randuri. Tu stii foarte bine povestea... Nu uita, insa, ca esti al meu si sunt a ta! Eram si eu mica si naiva...

Etichete: | edit post
Reacții: 
0 Responses

Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!