Have a cherry and be merry!
In ultimul timp, am auzit multa lume vorbind despre puterea prezentului si despre faptul ca trebuie sa traiesti clipa deoarece este singurul lucru palpabil, concret, real. Nu stiu daca ni se trage de la criza pe care o traversam anevoios sau de la incertitudinea zilei de maine... Inclin sa cred ca da!

In orice caz, trecutul a fost si s-a dus, este ireversibil... Viitorul nu-l cunoaste nimeni, oricat ne-am chinui noi sa facem previziuni sau planuri, sa avem dorinte si sa ne tinem de ele! Totul se poate schimba atat de usor si de rapid! Asadar, ramanem cu prezentul... Si nu stim sa-l pretuim! Ba privim cu nostalgie inapoi, ba ne avantam cu capul si cu toate fortele inainte...

Asadar, pentru anul 2010, va urez un singur lucru: sa invatati sa valorificati clipa prezenta si sa va bucurati de ea chiar atunci cand o traiti! Nici mai devreme, nici mai tarziu!

Eu nu cred in New Year's Eve resolutions sau in liste cu do's and don'ts! Oricum, facem ce ne trece prin cap atunci cand ne confruntam cu o situatie anume...

Iarasi nu cred in mesajele primite in masa cu ocazia Sarbatorilor. De aceea, nu am trimis nici unul in perioada asta! Call me picky, dar ma enerveaza ca nu sunt personalizate... Prefer sa-mi transpun sentimentele si urarile aici pe blog, cu mentiunea ca ma gandesc la fiecare dintre voi... Sper ca stiti cu cine vorbesc, da?!

Sa va distrati la noapte!!! Eu asa intentionez... Pupici cat pentru un an intreg!

Etichete: | edit post
Reacții: 
0 Responses

Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!