Have a cherry and be merry!
Astazi am facut sarmale! De fapt, eu doar le-am impaturit... Au iesit foarte bune! :D

(P.S. : Reteta apartine Ancutei...).

Stiti... eu nu am habar sa gatesc! Nu este un lucru cu care sa ma mandresc, dar pana acum am avut alte indeletniciri. De aceea, ma fascineaza persoanele care gatesc bine si pun suflet in bucatele pe care le prepara. O sa-mi spuneti ca nu este mare scofala si va dau dreptate! Trebuie doar sa te impinga cineva de la spate, de obicei mama, nevoia sau foamea... Cred, insa, ca este benefic si un pic de talent culinar! Adica, trebuie sa stii ce sa pui, cat sa pui, cand sa pui, as zice si cum sa pui...

Toata lumea ma consoleaza spunandu-mi: "Eh, las' ca ai timp sa inveti!". Asa o fi... Cred ca mi-ar placea sa gatesc si m-as pricepe. Sunt o perfectionista si o gurmanda, am gusturi bune si as putea sa gasesc combinatii misto de ingrediente. In plus, mai am ceva de nepretuit... Talentul mamei mele, pe care sunt convinsa ca l-am mostenit! :)

Promit sa va invit la masa atunci cand imi voi lua inima-n dinti si voi pregati mancarea singurica!

Etichete: | edit post
Reacții: 
2 Responses
  1. Iulia Says:

    Hey Lorella...inca astept invitatia la masa..:)


  2. Eheee... Cred ca mai ai de asteptat! Vreo cativa ani buni... :D


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!