Have a cherry and be merry!
Believe it or not, acesta este unul dintre subiectele mele de discutie preferate :D.

Si ma gandesc ca nu este doar al meu, din moment ce toata lumea face referintaaaa la el cel putin de 7 ori pe blog, pe Twitter, pe Facebook, dimineata la cafea, in somn, oriunde...

Poate va intrebati cum de ma pot delecta in acest mod... Pai:

1 - pentru ca nu mi s-a diminuat placerea de a conduce de cand am achizitionat minunatul permis, in ciuda gropanelor si tutelor/dobitocilor din RO;
2 - pentru ca mi se pare cat se poate de interesant mixul de sentimente format din nervi, amuzament, plictis, descumpanire totala, injurat din adancul plamanilor, distractie copioasa uneori, pe care il incerc cand sunt la volan.


Pe aceasta cale, doresc sa transmit un mesaj UNOR participanti la trafic: Nu va mai enervati dragilor cand aveti triunghiul rosu in fata ochilor, iar "nevinovatii" care au prioritate nu va lasa sa va bagati. Aveti rabdarica! Nu claxonati, nu injurati! Din cate stiu eu, nu s-a nascut nimeni pana acum cu dreptul suprem de a trece mereu inaintea celorlalti. Si-n plus, sacu' nu este fara fund, la un moment dat tot se elibereaza drumul sau opreste careva binevoitor/chefless (cum mi se intampla mie cateodata sa-i las pe toti ca sa-mi "imbunatatesc karma", vorba unui mare in viata).

Iar acum sa trecem si la lucruri ceva mai detensionate. Sa va povestesc! Eram intr-o zi la masina, parcasem pe o straduta si cotrobaiam prin torpedou, cand ce-mi vad ochii... Una bucata blonda la volan (pe-atunci faceam si eu parte din acest cerc select al balaioarelor, deci nu am reactionat in prima faza intr-un fel anume), una bucata caine mergand agale in mijlocul strazii... Blonda nu-l vede si-o calca... In al cinspelea ceas, se prinde ca are un obstacol in fata si ce face?!? Pune frana brusca si da flash-uri la caine. DE DOUA ORI!!!

Eu am ramas interzisa pe moment (ca sa pastrez registrul auto)! Cum asa? Cum sa avertizezi animalul dandu-i flash-uri? Needless to say ca am bufnit intr-un ras isteric in secunda doi, iar cainele nici macar nu s-a sinchisit sa-si miste coada. A trebuit sa-l ocoleasca!

Pe mine m-a marcat clipa magica si, de aceea, m-am gandit s-o impartasesc cu voi! :D

Seara buna si trafic usor maine dimineata!

Etichete: | edit post
Reacții: 
3 Responses
  1. mihacos Says:

    Bre, era tare daca scotea si cainele o limba pe dreapta. Adicatelea sa permita depasirea.

    :))


  2. :))))
    La asta nu m-am gandit! Nu esti sanatos...


  3. mihacos Says:

    Pai da. E clar ca in ecuatia asta cainele e vinovat. Si chiar nesimtit. Pana mea, blonda i-a dat flash, nu?
    :D


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!