Have a cherry and be merry!
... scumpii ani de liceu, cand la Mate dai de greu!

"Cea mai frumoasa perioada!", auzeam mereu. Cand am pasit sfioasa in clasa a IX-a mi se parea ca acest lucru este un cliseu, un neadevar. Cand am terminat clasa a XII-a, credeam in el cu desavarsire!

Am absolvit Scoala Centrala (sau Zoia cum obisnuiam noi sa-i spunem) - cel mai misto liceu, cu cei mai misto colegi si cu profesori pe masura. Am invatat atat de multe lucruri de viata in acea perioada incat si-acum imi aduc aminte si le pun in aplicare...

Asadar, acest post este o mica oda inchinata Scolii mele dragi, monument de arhitectura ce face parte din Patrimoniul National si una dintre cele mai vechi institutii de invatamant din Romania.

Priviti si admirati!




Scoala Centrala - Coridor Cancelarie


Scoala Centrala - Element de design tavan


Scoala Centrala - Coridor principal

Pe aceste coridoare mi-am petrecut 4 ani din viata... Imi lipsesc si-acum!


Scoala Centrala - Curtea interioara


Scoala Centrala - Vedere spre Cancelarie


Scoala Centrala - Vedere spre lateral


Scoala Centrala - Vedere spre Amfiteatru

Curtea interioara, in care domneau semete florile de cires...


Scoala Centrala - Fatada


Scoala Centrala - Intrarea principala

Si nu in ultimul rand, superba fatada principala.


Multumesc din suflet, Scoala Centrala!

(Sursa: Pozele au fost preluate de pe contul de Facebook al grupului "Scoala Centrala".)

Etichete: | edit post
Reacții: 
0 Responses

Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!