Have a cherry and be merry!
Later Edit la Carpe Diem!

Desi in postul anterior trambitam despre puterea prezentului, mi-am dat seama ca au fost lucruri care mi-au scapat sau pur si simplu nu le-am vazut din alta perspectiva, la fel de adevarata! Le-am aflat in joaca intr-o mica discutie pe Facebook si chiar simt nevoia sa aduc completari...

Totul a plecat de la un comment pe care fostul meu coleg, Florin, l-a facut si care suna cam asa: "Trecutul.. a trecut! Viitorul ma intereseaza mai mult!" Atat eu, cat si o prietena de-a lui am sarit ca arse ca nu exista viitor sau ca exista, dar nu-l poate anticipa/controla nimeni si uite asa am pus-o de-o sueta filosofica...

Fiecare si-a sustinut argumentat punctul de vedere: eu am spus cam acelasi lucru ca si pe blog, Alice a fost partizanul trecutului - principala sursa de invataminte, iar Florin o tinea sus si tare ca ar trebui sa ne preocupam mai mult de viitor. Mi s-a parut o chestie misto... Dar si mai misto au fost concluziile care, practic, au insumat in mod magic parerile noastre!

Am zis asa: pana la urma, nicio parte nu trebuie neglijata sau subminata, ci pretuita ca atare. In plus, exista o interdependenta minunata intre ele: din trecut inveti lectii valoroase care te ajuta sa stii cum sa abordezi viitorul, oricat de sumbru sau luminos ar fi el, iar acest lucru iti confera un anumit confort in prezent. Apoi, am fost de acord ca totul se rezuma la modul in care fiecare dintre noi priveste viata si la capacitatea de adaptare. Aceasta din urma mi se pare de departe unul dintre cei mai importanti factori! Apoi, am conchis: to make it all happen, trebuie sa ai vointa si o minte deschisa!

Chiar daca ne este foarte greu sa acceptam unele lucruri sau sa luam decizii, timpul ne demonstreaza intotdeauna daca este corect ce-am facut sau nu! Si uneori mai si platim pentru faptele noastre...

Etichete: | edit post
Reacții: 
1 Response
  1. Anonim Says:

    indeeed!


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!