Have a cherry and be merry!
Astazi, am fost la dansuri, pentru prima oara... M-am gandit ca ar fi benefica ceva miscare, insa de "fiare" nu-mi place sa trag, iar aerobicul este prea zbantuit pentru gusturile mele.

Am nimerit seara Samba. Sexy, but difficult!

Desi am fost stangace in executarea pasilor si am avut ceva probleme cu coordonarea corpului, am incercat un sentiment interesant. Am uitat de toate si de toti... Am eliberat tensiuni si energii negative... Intr-un cuvant, m-am relaxat! Si pana la urma, cred ca asta conteaza cel mai mult!

O sa continui, sa vedem ce iese... Poate se prinde si de mine ceva!

Intr-o alta ordine de idei, dansul mi se pare un lucru asa de natural, chiar daca nu stii sa te misti ca la carte... Trebuie doar sa te lasi purtat in mijlocul notelor muzicale si sa le simti vibratia... Inspir si expir libertate, un sentiment pe care-l regasesc cu greu in cenusiul cotidian! Chiar si pentru atat, dar merita cu varf si indesat...

Noapte buna!

Etichete: | edit post
Reacții: 
0 Responses

Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!