Have a cherry and be merry!
Blestem ziua in care a inceput sa ninga! A reprezentat debutul calvarului meu... calvarul meu alb si geros. Multi dintre voi o sa dati cu "Huoo!" dupa mine...

"- Cum?! Nu-ti place zapada?
- Nu!"

Un "nu" raspicat spus din adancul sufletului meu (cald :D). Ma enerveaza pentru ca sunt nevoita sa ma plimb cu metroul, deoarece n-am fost atat de inspirata incat s-o fericesc pe Bibi cu niste cauciuri de iarna. My bad! Dar, mi-am promis solemn ca la vara voi face aceasta achizitie, ca doar sunt preturile mai mici. In plus, lipsa de mobilitate duce la blocaj: n-am mai platit facturi, nu m-am mai intalnit cu nimeni, nu onorez nicio invitatie, nu am mai facut shopping (stiu pe cimeva care se bucura in acest caz...), etc., etc.

Ma simt atat de greoaie si inceata infofolita pana la gat. Dupa ce ca urasc zapada, mai sunt si rea de frig! Apoi, ar mai fi un aspect destul de neplacut: ba e gheata si ai toate sansele sa faci cunostinta cu asfaltul (genunchii mei stiu de ce!), ba e flescaiala si te chinui sa mergi cel putin intr-un mod decent... Ce este la mijloc, fluffy snow I mean, dureaza prea putin... Daca ar fi dupa mine, ar trebui sa ninga de 2 - 3 ori pe an, in preajma Sarbatorilor, intr-un interval de aproximativ o ora, sa devina totul o mare de alb imaculat, dar sa dispara exact asa cum a aparut, adica rapid. Este singura formula in care diger notiunea de "zapada" sau "iarna".

Din pacate pentru mine, insa, prognoza meteo nu este deloc optimista in urmatoarele zile: ger si ninsori care alterneaza sau se intampla simultan. Daca ma mai gasiti intreaga (la cap) in primavara, puteti spune: "Aleluia! Aleluia!".

Etichete: | edit post
Reacții: 
2 Responses
  1. amarlys1593 Says:

    IMI PLACE ZAPADAAAAA O ADOOOR ar fi perfecta daca nu ar exista si cu gheata. Sa ninga si pe urma sa se topeasca direct fara sa mai existe gheata :D


  2. Pfoaaa! Nici nu ma asteptam la altceva din partea ta...


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!