Have a cherry and be merry!
Da, injur! Nu, nu e frumos! Dar, nu ma pot abtine! Si stiti ce?! E sanatos!

Atentie, insa! Se impune o precizare: a injura nu este acelasi lucru cu a aduce injurii. Ntz! Eu ma refer la momentele acelea in care simti ca ti se urca sangele la dibla si slobozesti din adancul plamanilor o vorba de duh. Apai, eu o iau razna daca nu ma descarc chiar atunci, chiar acolo. Aia e! Nervi avem cu totii sau n-avem suficient de puternici... Este posibil ca unii sa se simta deranjati de scaparile mele pestrite, le inteleg frustrarea si incerc sa ma auto-cenzurez pentru ca nu-mi doresc sa incomodez pe nimeni. Nu-mi iese intotdeauna!

Totusi, exista anumite persoane care pretind a fi sfintisori in fata Marii Adunari, dar, atunci cand prind ocazia, nu numai ca spun cuvinte grele de ocara, ci acestea iti sunt direct adresate, fara ca tu sa ai vreo vina. De ce? Si de unde atata ipocrizie? De la Mama Natura cumva? In fine, sa fie la ei acolo...

Si mai este o categorie de oameni care-mi displace din acest punct de vedere: cei care se cearta mai ceva ca la gura cortului, desi sunt rude, prieteni, iubiti... Isi baga, isi scot, isi fac vrute si nevrute, se jignesc fara vreo urma de remuscare, iar intr-un final apoteotic se impaca ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Pai, cum asa?! Macar eu injur la modul general, nu tintesc un individ anume (exceptie: atunci cand ma aflu in trafic!), sa nu mai zic de cei apropiati... Mi se pare un lucru de neconceput! Ei, dracia dracului! :D

Etichete: | edit post
Reacții: 
4 Responses
  1. Ruxus Says:

    Sunt curioasa care este povestea in spatele acestui articol :)


  2. Yes, there is a catch, dar vorbim in particular! ;)


  3. amarlys1593 Says:

    buei buei bueiii :D


  4. What bueii?! "Express yourself, don't repress yourself", Madonna used to say and I follow! Cat despre discutia in particular cu Rux, poti sa participi si tu daca vrei...


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!