Have a cherry and be merry!
Ma uit inapoi si-mi amintesc cum eram acum cativa ani...

Visam cu ochii deschisi si eram increzatoare in puterea de a-mi indeplini cele mai arzatoare dorinte...
Ma indragosteam rapid sau dezvoltam pasiuni dulci-amare ce ma chinuiau si ma exaltau in acelasi timp...
Imi planuiam viata in cele mai mici detalii, fiind convinsa ca schita mea nu va da gres...
Ma atasam imediat de oamenii pe care ii cunosteam, savuram fiecare clipa petrecuta cu prietenii si credeam cu naivitate in vorbele lor...
Imi doream nespus de mult o cariera si eram gata sa muncesc pana la epuizare, numai sa-mi fie recunoscute meritele...
Ascultam radioul pana la 3 dimineata cu ochii-n tavan si cu inima vibrand in ton cu notele muzicale...
Lumea era a mea!

Intre timp, insa...

Daca nu ma infig bine cu picioarele in pamant, risc sa fiu impinsa si daramata de puhoi!
Atunci cand viata parea mai roz si incepusem sa-mi iau avant, am fost tradata si injunghiata in cel mai meschin mod posibil, desi era mult mai simplu sa mi se spuna adevarul in fata!
Acum mi-e mai greu sa-mi urnesc ambitia si am renuntat la planuri marete!
Iau fiecare zi asa cum vine si merg in directia in care ma duce valul!
Parca nici prietenii nu mai sunt prieteni, iar cu cei de care sunt intr-adevar apropiata ma intalnesc cand da Domnu'... Dar, nu-i condamn!
Niciodata nu e suficient timp, nevoile tale sunt mai importante decat ale mele si invers, oamenii si lucrurile nu sunt ceea ce par!
Cariera cere prea multe sacrificii si, chiar daca esti dispus sa le faci, din lupta asta iese invingator "sistemul"!
Mi-a ramas muzica! Ma bucur in continuare de ea cu aceeasi intensitate, insa mai rar...

Constat ca m-am auto-alienat! Inocenta, visuri, entuziasm, tinerete, altruism, pasiune... s-au dus toate pe apa Sambetei! Le-am inlocuit cu egoism, delasare, dorinta de razbunare, pasivitate, "raca" (Florina, cred ca ai dreptate cand zici ca n-o sa-mi treaca...)!

Noroc ca inca mai vad alinare in lucrurile simple, dar nu ma pot abtine sa intreb: where is the love? Trebuie sa fac ceva s-o regasesc!


BLACK EYED PEACE - WHERE IS THE LOVE

Etichete: | edit post
Reacții: 
6 Responses
  1. 4theYoungOne Says:

    Bibo, wtf?! Esti in depresii?


  2. Nu, mami! Faceam doar o constatare! Si-n plus, post-ul se termina intr-un ton optimist... Speranta moare ultima, nu?! :D


  3. Ramona Says:

    Ioi, e bine, ca mi se blocase sangele din instalatie.That's my girl!


  4. Mihaela Says:

    Draguta, ai fost un pic cam dura...dar ai spus un MARE adevar...Te pup


  5. Anonim Says:

    ai dreptate :) din pacate cam asta se intampla cu toata lumea. Renuntam la vise si inocenta si ne afundam in egoism.Avem tendinta de a ridica ziduri in jur pentru a fi siguri ca nu mai trec spinii :) pup


  6. Offf, iata o consolare! Daca imi dati dreptate, inseamna ca nu sunt singura...


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!