Have a cherry and be merry!
Cu bune si cu rele... Mai mult cu rele, dar ce sa-i faci...

Sper ca nu m-ati dat uitarii! Cer oficial iertare pentru perioada de absenta celor care "ma" citeau zilnic... O sa revin la forma dinainte, je promets!

E ciudata rau viata asta! Da, ati sesizat corect ironia din aceasta afirmatie... Mi s-a intamplat un lucru pe care l-as putea cataloga ca fiind cel putin contradictoriu. Un lucru de care ma temeam, pe care l-am evitat si din cauza caruia am resimtit un stres maxim. Si asta inainte sa se intample... Dar, cand m-a lovit, am experimentat o senzatie de eliberare cum rar am intalnit... Si mai mult de-atat, io (aka Cea Mai Pesimista Dintre Pesimisti) privesc cu asa o detasare si incredere spre viitor, incat ma uimesc singura! Nu as vrea sa intru in detalii, insa. Cine stie, cunoaste si ma rezum la asta!

Viata este intr-adevar ca o dulceata de cirese amare! Nu spun acest lucru pentru ca "da" bine sau de dragul de a avea un motto, este ceva in care cred. Imi aduc aminte prima oara cand am gustat o astfel de dulceata. Era foarte laudata de toata lumea. Am umplut lingurita cu pofta si n-am lasat nicio urma de sirop. Papilele mele gustative au jubilat efectiv cand au simtit dulcele consistent, carnos si s-au schimonosit cand locul acestuia a fost luat de amareala fara drept de apel. Asa este si viata: uneori dulce, alteori amara. Sunt etape care se succed ciclic... Am observat ca tindem sa retinem tocmai acele evenimente "de fiere", care lasa un gust amar persistent. Oare de ce? Amarul este mai puternic? Sau totul depinde de noi si de capacitatea noastra de a merge inainte no matter what?

Ei, mi se intampla pentru prima oara sa simt intai amar si-apoi dulce, iar asta ma surprinde in mod placut si ma lumineaza. Sper sa ma tina! Sper sa-mi fie bine!

Voi ce-ati mai facut? Sunteti bine? Sper ca da... (Desi urasc repetitia intr-un text, in cazul acesta este intentionata!)

Etichete: | edit post
Reacții: 
0 Responses

Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!