Have a cherry and be merry!
Mie imi place emisiunea... E adevarat, nu o urmaresc vineri de vineri cu sufletul "in gura", dar atunci cand prind secvente, privirea mea se delecteaza... Cred ca este misto asocierea vedeta - om de rand si evolutia lor ca pereche, lupta comuna pentru un vis, un bine, o lumina si faptul ca totul ia viata prin dans. Caci, asa este, daca pui pasiune, dansul te face sa simti ca traiesti!

Am observat un lucru, insa... Toti concurentii de pana acum - si ma refer aici la cei obisnuiti, nu la renumitele gratii autohtone - sunt persoane care arata foarte bine, au o silueta de invidiat si chipuri frumoase, sunt tinere si in putere. Inteleg rationamentul pana la un anumit punct: daca ar aparea domni si doamne trecute de-o varsta sau "cu greutate", nu ne-am mai uita la "Dansez pentru tine", ci la "Cascadorii rasului" (cu toata stima!). Ah,  si inca ceva, nu stiu de ce (!), dar sunt foarte multe moldovence (!)...

In fine, ideea este urmatoarea: mi se pare mie sau asta miroase a strategie de marketing?? Da-o incolo de treaba, sunt atatia oameni nevoiasi in tara asta, care sunt in stare sa danseze si sunt convinsa ca participa la preselectie... De ce sunt alesi NUMAI cei frumosi? Este un pic cam nedrept, daca ma intrebati pe mine... Trecand peste melo-dramatismul din platou, sper macar ca show-ul sa fie pe bune, adica sa nu fie masluite voturile telespectatorilor din exces de vedetism...

Consider un singur lucru absolut GE - NI - AL: costumatia! Imi musc buzele de fiecare data cand o vad pe Iulia imbracata in nu stiu ce rochita extravaganta, cu o coafura impecabila... Beautiful!

Etichete: | edit post
Reacții: 
0 Responses

Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!