Have a cherry and be merry!
I love music!!! Este unul dintre acele lucruri fara de care nu pot sa traiesc, spun cu mana pe inima, ca tot treceam printr-o dispozitie de interogari existentiale in urma cu cateva zile... Nah ca stiu macar un raspuns!

Am o cultura muzicala foarte bogata, care a inceput sa se contureze cand eram copila si ascultam radioul, UNIPLUS mai precis... Traiasca mami pentru asta! Stiu sa fredonez pe de rost cel putin 1.000 de refrenuri, sunt piese care ma ung pe suflet si le pot reda noaptea-n somn, de la inceput pana la sfarsit fara sa gresesc un cuvintel... Yes, I am your Cover Girl! Fratilor, nu ma simt bine daca nu cant atunci cand ascult o melodie care-mi place foarte mult. Nu am voce asa cum mi-as fi dorit, dar daca as fi avut... Doamne, daca as fi avut voce...

Music completes me! Sunt versuri in care imi ascund cele mai ciudate ganduri, cele mai puternice emotii, in care ma regasesc cu cea mai mare usurinta... Ma intristez, urlu ca apucata, rad ca nebuna, plang cu lacrimi de crocodil, incremenesc, sunt fericita... Si toate, in ritmul muzicii!

Nu am prejudecati legate de gen, artist sau perioada. Ascult orice, atata timp cat imi gadila timpanul in mod placut si imi transmite ceva special! Ma irita discutia despre muzica comerciala si cea ne-comerciala. Nu exista asa ceva!

Daca iti place o melodie, learn it, love it, live it!

Etichete: | edit post
Reacții: 
2 Responses

  1. Florina Says:

    Subscriu! Mai ales la partea cu muzica de "comert" ... eu cant ce-mi place, ce traiesc cu adevarat ... altfel nu pot sa "daruiesc" si cred ca niciun artist nu ar putea altfel.


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!