Have a cherry and be merry!
Tocmai m-am indulcit cu cateva lingurite de gem de visine (nu dulceata si nu cirese, de data aceasta)... Ma uit in jurul meu... Am pus o perdea noua, transparenta si rosie ca focul, care parca da camerei un aer mai misterios, dar si mai luminos. Corpul mi se incovoaie de frig... Nu inteleg de ce este asa de frig! A trebuit sa ma ghemui intr-o patura pufoasa, ca sa atenuez senzatia.

Sub semnul intrebariiDar in sufletul meu cum e? Nu ma mai uit imprejur acum, ci spre mine... Nu-mi dau seama daca e cald sau nu... E un sentiment tare ciudat, un mix de emotii pe care nu prea pot sa-l definesc. Imi staruie in minte o intrebare: "Eu oare incotro ma indrept?". Imi voi gasi in sfarsit drumul? Vreau sa fie unul nebatatorit, astfel incat sa pot pasi incet, dar sigur. Si ma mai gandesc la un lucru: trebuie sa fac ordine! Trebuie sa mi le asez pe toate asa cum imi place... Pentru asta am nevoie de curaj si de multa rabdare! Oare voi reusi? Mereu: "oare, oare, oare"...

Inchei cu un "Noapte buna!" sec.

Etichete: | edit post
Reacții: 
0 Responses

Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!