Have a cherry and be merry!
Venisem chitita sa lucrez la o prezentare, dar am citit ceva, care m-a lovit in moalele capului, in adancul pieptului, in coaste, mi-a zdruncinat stomacul, mi-a zdrelit creierii, mi-a taiat suflul. Si mi-am dat seama... Eu pe lumea asta am pus iubirea mai presus de orice!

Iar iubirea poate sa ia multe intruchipari: o iubesti pe mama, il adori pe tata, esti indragostit de perechea ta, arzi de dorinta cand patrunzi pe taramul amantilor, caci agonia este dulce uneori, tii la prietenul care se cunoaste la nevoie si care-ti ofera un umar salvator, il stimezi pe cel care-ti este superior prin educatie, experienta de viata si intelepciune, esti pasionat de lucruri marunte, dar care te inalta... Da, am pus iubirea mai presus chiar si de fericire! Ce ciudat suna! Tocmai am o revelatie...


Ce tampenie! Cum e posibil??? Eu nici macar nu cred in fericire... Nu stiu sa definesc acest cuvant. Nu e un concept sau o notiune, nu e o stare de fapt sau o emotie, e doar un cuvant care nu inseamna nimic. E gol! In schimb, alerg ca toanta dupa iubire si dupa fatetele ei... Vanez mai ceva ca o fiara sentimentul suprem... Eu cred ca nu apartin acestei lumi! Este pur si simplu ireal...

Etichete: | edit post
Reacții: 
2 Responses
  1. Anonim Says:

    Ai articulat bine sentimente care si eu le impartasesc...Merg prin viata si caut un suflet corespondent, caut ceva aparte, caut ceva etern, ceva care nuse poate gasi pe lumea asta, numai in imaginatia mea...

    :)


  2. Exact, totul provine din imaginatia noastra... Si mai nimic nu se concretizeaza pentru ca lumea e asa cum e!


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!