Have a cherry and be merry!
Imi pare rau pentru momentele in care te-am facut sa urli,

Pentru momentele in care ti-am ucis visele,

Pentru momentele in care lumea ta a tunat,

Pentru momentele in care te-am facut sa plangi,

Pentru momentele in care te-am mintit,

Pentru momentele in care am privit cum te impiedici!

Este un lucru rau, dar asta's eu! Roate se intoarce intotdeauna!

Si vei vedea ca pot sa indur povara durerii,

Deoarece nu este prima oara cand un barbat innebuneste...

Atunci cand imi intind aripile sa-l imbratisez pe viata,

Il secatuiesc de iubire... De aceea n-o sa fiu nevasta nimanui!

Imi pare rau pentru zilele in care nu am venit acasa,

Te-am lasat sa zaci singur in pat,

In timp ce eu eram in lumea mea, iar tu aveai nevoie de umarul meu.

Esti ca o piatra care atarna de gatul meu, vezi!

Trebuie sa ma eliberez pana nu-mi rupe spatele!

Trebuie sa spun ceea ce simt inainte sa ma vestejesc!

Imi pare rau, dar n-o sa-mi schimb apucaturile...

Stii ca am incercat, dar raman aceeasi...

Trebuie sa fac totul in felul meu!




Cam asta spune Anouk in "Nobody's wife"...



Etichete: | edit post
Reacții: 
0 Responses

Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!