Have a cherry and be merry!
M-am hotarat sa instaurez o noua rubrica pe blog pentru toate gandurile ce-mi trec prin cap, dar nu am cand sa le dezvolt intr-un post din diverse motive, printre care enumar: lipsa acuta de timp, faptul ca sunt la serviciu, sictirul, lenea, somnul, s.a.m.d. Se va numi (destul de sugestiv, zic eu!) "Una mica, fugitiva".

In programul de astazi:

1. Ce misto este afara! Ploaia de vara face minuni! Picaturile calde au scos la iveala miresme, pe care le-am uitat de anul trecut, iar acum le-am regasit cu drag... De o perioada buna de timp, tot sustin ca vreau sa vina canicula... Ha, ha, ha! Nu ma refer la zapuseala de 40 de grade, ci la caldura pe care am nevoie s-o simt pentru a avea un oarecare confort... Au fost 6 luni grele de frig. La dracu cu el!

2. Este incredibil ce poti gasi atunci cand ajungi la o intersectie de drumuri... Oamenii se schimba... Pe principiul "Never say Never!".

3. Blonda din mine a uitat geamul de la masina deschis. Barnezule, numai tu esti de vina!!!

4. Azi am mancat glucoza, pentru prima oara in ultimii 23 de ani... Nu mai e asa de buna cum era pe vremuri! :(

Take care! Va pupa amar Cireasa!

Etichete: | edit post
Reacții: 
0 Responses

Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!