Have a cherry and be merry!
Eu tin la amintirile mele de mor! De fapt, daca stau bine sa ma gandesc, acestea ne contureaza identitatea in timp, o parte din ea cel putin… Cum ar fi daca nu as sti cine sunt sau ce-am facut pana in prezent?

In fine, ideea este ca pretuiesc clipele trecute, fie ele bune sau rele, care mi-au ramas adanc intiparite in suflet… Am o memorie pe care o consider extraordinara… Reusesc sa tin minte cele mai insignifiante detalii. Pot sa reconstitui o situatie sau chiar o stare (!) in cele mai mici amanunte, de la momentul declansarii si pana la gongul final, trecand prin o mie si una de faze… Mi se pare fantastic! Imi regasesc amintirile intr-un cantec sau intr-o poezie, identific sentimente pe care le-am mai incercat parca in jocul magistral al vreunui actor, am nostalgia locurilor pe care le-am atins si care m-au atins…

Amintirea este un lucru foarte puternic! Uneori, este imposibil s-o opresti, desi iti doresti asta din toata inima… It’s bigger than us! Si uitarea este un fenomen pe care nu prea pot sa mi-l explic… De ce uitam dom’ne neste treburi?! Daca uitam, inseamna ca nu era importanta pentru noi chestiunea respectiva sau ca nu era destul de interesanta astfel incat sa formeze o amintire? Totul se intampla la nivel inconstient, evident… Ramanem setati pe un lucru, iar acesta revine cu o anumita periodicitate si se leaga de o serie de circumstante. De ce oare? Freud only knows…

Am amintiri frumoase si dese, multicele ca numar… Chiar! Nu m-am gandit niciodata… Daca raportul dintre amintirile frumoase si cele urate este in favoarea primelor, atunci inseamna ca duc o viata fericita? Partea proasta este ca amintirile urate sunt mai putine, dar dor atat incat sa estompeze din puterea momentelor bune… Ma oftic! Avem tendinta tampita de a tine minte intai chestiile negative si-apoi ne gandim la ce-a fost frumos. Dar chiar si asa… Amintirile nu trebuie ignorate sau reprimate, ci luate ca atare! Mai mult, ele au trecut prin noi… Raul a fost infaptuit! “Nothing is permanent. Not even death!”, spunea o buna prietena, fara sa-i dau prea mult crezare atunci, dar uite ca am ajuns la vorba ei, care este cat se poate de adevarata…

Imi vine in cap o melodie veche, draga mie si o sa va las cu ea! Plus un sfat bonus: aveti grija de amintirile voastre!

Etichete: | edit post
Reacții: 
0 Responses

Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!