Have a cherry and be merry!
Nu stiu altii cum sunt, dar eu vreau aripi sa zbor... Tanjesc dupa libertate in orice clipa efemera a vietii mele, imi pulseaza independenta in vene si ma sufoc atunci cand ma lovesc de stanci... Desi, de cele mai multe ori, limitarile vin din launtrul meu, iar incercarile disperate de a da vina pe altii esueaza lamentabil, caut libertatea in orice.

Nu inteleg de ce unii oameni aleg (da, acesta este cuvantul potrivit!) sa fie prizonieri ai iubirii, devenind dependenti de partenerul de viata sau schimbandu-si felul natural de a fi. De ce sunt atatia sclavi ai muncii, care uita de sine de dragul recunoasterii sociale? De ce ne ingradim reciproc prin fapte egoiste si tinem mortis sa-i manipulam pe cei de langa noi? Daca vreau sa fiu libera nu inseamna ca iubesc mai putin sau sunt mai delasatoare... Libertatea nu se traduce nici prin orgoliu, nici prin individualism. Se simte si se pune in aplicare! That's all it takes!

Iti multumesc Grasule, caci imi intelegi aceasta nevoie si ma lasi in voia mea. Trebuie sa fii pregatit, deoarece voi riposta de fiecare data cand imi pierd avantul... Stiu ca eu nu sunt la fel de ingaduitoare ca tine si pentru asta, plec capul si cer iertare!

Baby Roxana
Libertatea mea este aerul pe care-l respir... O simt si o recunosc in atatea ipostaze... Este in zambetul unui copil, intr-o imbratisare calda a unui prieten, in strangerea de mana a unui cuplu trecut de prima tinerete, in melodia care-mi da fiori, intr-un sarut intens, in pofta cu care savurez o crema de ciocolata, in ideile nastrusnice ce-mi lumineaza orizontul, intr-o baie in mare noaptea pe bezna, in somnul dulce al diminetii, in lucrurile simple... Cum sa ma lipsesc de ele?!

E atat de usor sa te urci in masina, sa dai muzica la maxim, sa apesi pedala de acceleratie pana la refuz si, in cele din urma, sa ajungi acolo unde iti doresti sa fii, acolo unde este nevoie de tine, acolo unde te duce vantul... Da, vantul asta are un mecanism al sau si nimeni nu i-a dat de cap pana acum!

Da-mi aripi si am sa zbor... To the moon and back!

P.S. : In poza este Baby Roxana, fetita unor prieteni dragi, pe care o consider foarte norocoasa! Am ales-o pe ea pentru acest post deoarece in ochisorii ei frumosi vad libertatea...

Etichete: | edit post
Reacții: 
2 Responses
  1. Anonim Says:

    Surprizaa...iar Roxanica e scumpica foc:)Pupiceiiii


  2. Roxanica este un star in devenire! She rocks! Pupicei si tie, anonimule! :)


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!