Have a cherry and be merry!
1. Cirese galbene
Marea mi-a fost surpriza cand am aflat ca exista cirese galbene. Cum?! Eu, Cireasa prin definitie, sa nu stiu acest lucru? Ntz! Daca nu le-ati incercat pana acum, va pot spune ca sunt bune si dulci...

2. Dor de duca
Mi-am facut o promisiune... Sa pun ceva banuti deoparte si s-o tai prin tara la final de saptamana, de fiecare data cand am ocazia, ca sa vizitez orase frumoase din tarisoara asta. Vreau sa vad asa: Sibiul, Timisoara, Clujul, Iasiul (poate il gasesc pe baiatul cu cei mai frumosi ochi albastri), Sighisoara, Suceava and so on. Mi-ar placea sa ma reintorc in Sangeorz si in zona Maramures... Offf, Doamne!

3. Oameni
Nu stiu ce am, dar ma tot gandesc la cum sunt oamenii, asa in general... In programul de astazi: ii prefer de o mie si una de ori mai mult pe cei care urla atunci cand au o problema cu tine (desi sunt  pleostita rau daca mi se intampla acest lucru) decat pe cei care tac, dar iti poarta pica si vor sa se razbune, in loc s-o rezolve din vorbe... Horror!

Etichete: | edit post
Reacții: 
6 Responses
  1. Miha Says:

    Vreau si eu cirese galbene....Yammmy


  2. Miha Says:

    Dor de duca...da, si eu, si eu...abia astept plimbarea in Transfagarasan :D


  3. Se gasesc la Targoviste ciresele galbene... Uitasem de Transfagarasan... E musai sa mai ajung acolo, de data aceasta vreau neaparat sus, la Balea... A propos, astazi se deschide oficial... Deci, cand mergem? :D


  4. Miha Says:

    Mergem dupa ce veniti voi de la mare...atunci scapam si noi cu aniversarea Roxanei;)
    P.S.:pacat ca nu o sa fiti cu noi, dar recuperam cu un munte:D

    Pupici de la Roxanici


  5. Da, si eu ma oftic ca nu putem s-o sarbatorim impreuna pe Roxanici, insa ne luam noi revansa! A propos, albeste-o cu pupaturi din partea mea! :* :* :*


  6. Miha Says:

    Am albit-o....dar mai las si pentru cand ne intalnim:)))


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!