Have a cherry and be merry!
Saptamana trecuta, m-am bucurat de multa atentie! Si-mi place intotdeauna cand mi se intampla acest lucru... Este asa de reconfortant sa stii ca cineva se gandeste la tine si te viseaza cu ochii deschisi... sau inchisi. Ei bine, eu am avut acest privilegiu! Am primit sistematic mostre de admiratie sub forma unor beep-uri... Chiar atunci cand plictisul atingea cote maxime, iar eu simteam nevoia acuta de a fi in centrul universului, pac si beep-ul! Minunat, va jur! Acum, insa, as vrea sa intorc serviciul acestei persoane si sa-i marturisesc, in premiera, sentimentele mele (Grasule, iarta-ma!). Aici si acum, este singura modalitate! Trebuie sa afle toata lumea... M-ai facut sa ma vad mai frumoasa si mai speciala decat stiu eu... M-ai ajutat sa infloresc! As dori din tot sufletul sa-ti pot sopti la ureche vorbe de dor (da, dor, caci de luni incoace m-ai neglijat...), sa te ascult cuminte, sa-ti sorb cuvintele intelepte si sa-ti spun, la randul meu, cu o voce dulce si induiosata: "Esti un dobitoc!".

Post-mistocareala: Numarul cu pricina este 021.200.52.45. Daca va suna clopotelul in creieras, va rog nu ezitati sa ma contactati si sa-mi oferiti detalii. Sunt curioasa cine este admiratorul secret fara glas... Cred ca este un numar de centrala deoarece suna mereu ocupat si se intrerupe dupa 3 secunde. De asemenea, individul apeleaza de la work, caci se incadreaza in intervalul 9 - 18... Daca ai bucurii la cineva, e normal sa iei legatura cu persoana respectiva cand se lasa intunericul, iar mintea e libera sa zburde pe taramuri fara perdea... Or, la mine nu a fost asa! Multumesc! Pe cat punem pariu ca nu mai suna ever daca citeste postul?! >:)

Etichete: | edit post
Reacții: 
5 Responses
  1. Miha Says:

    Laura, cred ca merita mai multe "soapte":D


  2. :)) Si eu cred la fel... Nu vezi ca i-am dedicat un post intreg?!


  3. carbon14 Says:

    Intrebarea e : cu ce l-ai atras ? De ce te tot suna ?


  4. Nu stiu cu ce am reusit sa-l atrag, as da si luna de pe cer sa aflu! Vocea mea sexy sigur nu e, caci nu m-a lasat sa-i raspund... :)) In orice caz, s-a potolit. O fi citit post-ul si s-a inhibat, micutul...


  5. Anonim Says:

    De la numarul respectiv am fost sunat ca sa raspund la un chestionar despre serviciile Romtelecom. Informatiile cerute au fost de genul, ce nota acordati de la 1-5 pentru serviciul x, aveti intre atatea si atatea calculatoare (e sediu de firma aici), aveti intre atatia si atatia angajati, etc.
    Nu stiu daca sondajul e "pe bune", am fost atent daca mi se cer informatii care n-ar trebui sa se ofere prin telefon dar s-a limitat la informatii publice despre orice firma.
    Curios daca numarul apare raportat pe undeva ca fiind al celor care incearca inselatorii prin telefon, am cautat pe net si am dat de acest blog.
    Poate ajuta sa luminati misterul cumva.


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!