Have a cherry and be merry!
Suna banal, dar Doamne, cat adevar... Mi-a fost dat sa experimentez acest lucru 2 zile la rand... Ieri, a fost un buf psihologic, asa cum am postat si pe mess de-am bagat lumea in sperieti... Vestea buna este ca incep sa-mi revin incetisor! Astazi, a fost o coincidenta mai mult decat fericita sau o oportunitate nesperata, care ma va duce intr-un loc in care imi doream sa ajung de foarte mult timp... Sibiu!

Este fantastic cum se leaga toate, cate conexiuni nevazute sunt intre oameni, dar care ies la iveala atunci cand te astepti mai putin. Buna zicala aia romaneasca: "munte cu munte se intalneste, dar om cu om". Ei bine, in cazul meu, chiar s-au intalnit muntii! Cand mi se spunea sa las loc de "Buna ziua" pentru ca nu stii niciodata in ce circumstante te vei reintalni cu omul respectiv, nu constientizam pe de-a intregul afirmatia sau deveneam brusc sceptica, insa iata ca primesc lectii valoroase pe aceasta tema! Si ma bucur... Asadar, cititorule, never say never! Viata e plina de surprize!

Sunt prea obosita acum ca sa dezvolt, dar ideea de baza ati inteles-o si sper s-o retineti! Da, lumea e foarte mica! Sa aveti un somn linistit si sa visati acadele! :P

Etichete: | edit post
Reacții: 
5 Responses
  1. Anonim Says:

    Numi plac acadelele. Ce fac?


  2. Ciocolata, praji, cirese, zmeurica? Astea nu te incanta? Viseaza si tu ce-ti place, zic...


  3. kzarinne Says:

    sibianca fiind, ma bucur ca esti incantata de perspectiva unei excursii in orasul nostru! :)) sau ... e o relocare?


  4. Nu este o relocare, ci voi participa la o sesiune de comunicari care dureaza de vineri pana duminica. Sper sa am un pic de timp sa vizitez si orasul... De-abia astept! :D


  5. kzarinne Says:

    e lovely, sunt sigura ca o sa-ti placa!!


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!