Have a cherry and be merry!
Ntz! Va vine sa credeti sau nu, mie nu-mi place sa primesc flori! Pe langa faptul ca mi se par un cadou banal, ma enerveaza ca se ofilesc repede si nu te poti bucura de ele... OK, va vad cum va oripilati! Sa stiti ca exista si astfel de femei! :)) De fapt, daca stau bine sa ma gandesc, cred ca barbatii ar aprecia aceasta perspectiva... Sau nu, in cazul in care au obiceiul sa-si spele pacatele cu un buchetel cochet de flori...

Mie mi se pare mai corect si mai elegant ca plantele sa stea in habitatul lor natural, nu in glastra. Acolo le este locul! Iar culegerea lor nu este decat unul dintre numeroasele mofturi tipic feminine. O gradina frumos impanzita cu o multime de culori sau miresme si ingrijita cu multa dragoste este absolut fermecatoare! Si ar mai fi un aspect dupa care ma topesc: decoratiunile ce contin elemente florale conturate cu migala si multa inspiratie. Cand o sa fiu eu la casa mea (stiu ca suna neverosimil pentru cei care ma cunosc bine, dar odata si odata se va intampla si acest lucru!), o sa plasez sistematic in decorul interior floricele in varianta lor grafica.

Daca sunteti pe aceeasi lungime de unda cu mine, o sa va incant putin simturile cu cateva mostre chiar aici, chiar acum.


Flori stilizate albe 

Minunea albastra














Flori si cerculete portocalii

Flori stilizate roz si violet

Flori pentru vitralii




















Buchet cromatic

Decor floral violet




















Minunea verde

Decor floral aramiu

Flori de camp

Etichete: | edit post
Reacții: 
4 Responses
  1. 4theYoungOne Says:

    Cherie, sunt pe aceeasi unda cu tine cu multe, dar cu asta nu. Nu cu peretii, da cu gradina, cu nu glastra :) Peace!


  2. He he... stiam! Mai am, insa, o scapare: imi place sa daruiesc flori celor care stiu ca le pretuiesc, asa ca o sa te fericesc cu un buchet cu proxima ocazie! Intr-o alta ordine de idei, poate oi fi eu anapoda cu preferinta asta a mea, dar e a mea si tin la ea! Te-am pupat!


  3. kzarinne Says:

    cireasa amara, nu esti deloc anapoda. i feel you. :)) vai, aveam un post pe blog despre cum nu-mi place sa primesc flori pentru ca mi se pare atat de useless, dar am fost nevoita sa-l sterg. :))
    eu i-am spus sotului meu sa-mi cumpere bete de vanilie in loc de flori ca, practic vanilia e o orhidee. o orhidee de pus in muffins, nu in vaza. :))
    4theYoungOne, deci de-asta tzopaiai tu asa fericita prin Gradina Botanica, a? :))


  4. Pfiuu, am crezut ca sunt singura... Jur! Ce usurare! Tare faza cu betele de vanilie!!! Si-n plus, I adore muffins too! Muuult mai utile si mai savuroase decat orice floare! :))


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!