Have a cherry and be merry!
Am si eu o obsesie. De fapt, am mai multe, dar nu mi-am propus sa le enumar acum! :D

Este vorba despre schimbare. Ei bine, eu percep intotdeauna schimbarea ca fiind ceva negativ sau care-mi suceste viata de n-o mai descurca nici Bâtu... Mi-am adus aminte de o poveste spusa de cineva drag, care m-a invatat multe lucruri despre... MINE!
Cica era odata intr-un sat un batran, care avea un flacau, iar acesta tocmai fusese napastuit de soarta. A avut un accident in urma caruia i-a fost amputat un picior. Un vecin s-a incumetat sa-i calce pragul si sa-l intrebe cum reuseste sa faca fata situatiei, iar raspunsul a venit prompt: "O fi bine?! O fi rau?! Cine stie..." Neasteptandu-se la o astfel de reactie, vecinul a ramas perplex: "Cum adica?! Poate sa iasa ceva bun din asta?!" Batranul a ridicat din umeri in semn de nestiinta si discutia s-a incheiat acolo... Trece un an si vine razboiul... Baiatul vecinului este chemat la datorie, cel al batranului ramane acasa, avand in vedere invaliditatea sa.

Morala: o schimbare nu este neaparat un lucru rau. Problema este ca, de cele mai multe ori, trebuie sa avem rabdare pana sa-i simtim efectele cu adevarat...

P.S. : Postul a venit mai mult ca o consolare pentru mine... O fi bine?! O fi rau?!

Etichete: | edit post
Reacții: 
3 Responses
  1. cypy Says:

    imi palce cugetarea ta,mai ales ca eu cred, ca si motto personal ca:"ceea ce nu te ucide, te face mai puternic". cred ca viata trebuie privita asa cum e si inainte de a ne afunda in butoiul cu melancolie sa ne bucuram ca traim, ca avem necazuri, ca iubim...


  2. cypy Says:

    by the way, hai sa-ti mai recomand ceva personal, blogul meu:
    http://pegas-motorizat.blogspot.com
    - Ne amuzam ca nu-i impozabil!


  3. Multumesc, Cypy! E bine ca suntem pe aceeasi lungime de unda! :)
    Cat despre blogul tau, o sa-l urmaresc de-acum incolo! ;)


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!