Have a cherry and be merry!
Am modificat putin sidebar-ul. Mi se intampla sa ma plictisesc destul de repede de unele chestii, asa ca se impunea ceva nou si pe blog... Pentru ca nu erau foarte dinamice, am decis sa renunt la sectiunile "Imi place" si "Imi displace"... Oricum, imi expun preferintele prin postari, deci nu pierdeti nimic! In schimb, castigati ceva! Castigati BEATITUDINE cu o pictura Van Gogh pe saptamana, la alegere in functie de mood-ul meu. I just loooove Van Gogh si... atat! De data aceasta, am optat pentru o lucrare de referinta, "Starry Night"... Cine stie, cunoaste!

In plus, ma voi JUCA SI CU CUVINTELE, lucru care ma amuza si ma intriga in acelasi timp. Dezvolt mereu fixatii lingvistice sau semantice sau cum vreti voi si m-am gandit sa le impartasesc cu voi. Fiind o poliglota din fire, e foarte probabil sa recunoasteti mai multe limbi... Evident, pentru cine stie sa asculte si sa inteleaga, cuvintele vor avea o semnificatie anume, vor reflecta starea mea de spirit sau vreo situatie cu care ma confrunt, vor descrie o emotie sau un fapt. Si ca sa fie tacamul complet, le voi "aloca" cate o culoare, cu scopul de a intari sugestionarea (btw, aveam dubiile mele in privinta acestui cuvant si confirm ca exista in dictionar :P).

Enjoy! And have a fun day! :-*

Etichete: | edit post
Reacții: 
0 Responses

Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!