Have a cherry and be merry!
La propriu! De fiecare data cand sunt in "perioada delicata a lunii", in ciuda tuturor insistentelor si implorarilor mele disperate de a gasi o alinare / scapare, imi pun o intrebare cu semantica originara: "De ce trebuie sa sufere toate femeile luna de luna ca a fost Eva talamba?!".

Pe bune! Ce-i asta? Un fel de pedeapsa? Dar de ce? Oare Dumnezeu nu se putea gandi la un mecanism mai simplu pentru aducerea pe lume a copiilor? Sau macar sa se declanseze doar atunci cand un cuplu incepe sa-si doreasca un plod dupa chipul si asemanarea celor doi... OK, aberez! Dar nu inteleg de ce primim la pachet si dureri ingrozitoare, paralizante chiar, nervi cat China si India la un loc, modificari inutile ale organismului si tot asa... Unele femei sunt chiar mai ghinioniste decat altele: "fericirea" le pocneste atunci cand le este lumea mai draga, fara vreun avertisment in prealabil!

Sad woman paintingDa, admit! Suntem insuportabile, desi ne vine greu sa recunoastem, dar, in umila noastra aparare, trebuie sa stiti ca este un proces al naibii de complicat. Uneori, nici noi nu reusim sa ne toleram... Avem stari care ne ataca din senin si pe care nu le putem controla, oricat am incerca... Ne vine sa dam in cap fara mila sau remuscare tuturor persoanelor cu care ne-am incrucisat existenta si, de cele mai multe ori, atentam la sanatatea mentala a masculului cu care impartim bunele si relele cotidiene. Iar el nu reuseste sa priceapa sau sa gaseasca o explicatie pentru comportamentul nostru, devine, la randul lui, iritat si uite asa se duce pe apa Sambetei linistea conjugala... Si pe buna dreptate! Eu ii inteleg pe bietii masculi cand zic ca femeile sunt toate nebune si greu de descifrat, insa, in acelasi timp, nu pot sa nu solidarizez cu suratele mele pentru ca stiu exact prin ce trec...

Revin! Cu ce-am gresit sa patim una ca asta? Luna de luna, timp de ţinşpe mii de ani... Make it stop! Oare nu se poate inventa niciun contra-mecanism in genul epilarii definitive, care sa nu implice mutilarea chirurgicala si care sa permita totusi femeilor sa faca bebelusi frumosi si dolofani, intru perpetuarea speciei umane?!

Etichete: | edit post
Reacții: 
0 Responses

Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!