Have a cherry and be merry!
Vodafone sucks!
Declar in mod oficial data de 21 Iulie 2010 ziua Vodafone! Sunt clienta lor de jdemii de ani, nici nu mai stiu cati, insa, pana acum, m-au scutit de incidente majore... Ei bine, astazi am trait 3 momente speciale alaturi de ei pe care vreau sa vi le impartasesc... Poate trageti niste invataminte, zic!

1) Tentativa de fraudare

Eram la birou, suna telefonul, numar privat... O sa incerc sa redau intregul dialog dintre mine (L) si cioflingar (C), cu tot cu comentariile care-mi treceau prin cap la ora aia:

C: Buna ziua! Sunt (un Gigi) de la Serviciul Clienti Vodafone (deja era ceva suspect... de obicei, astia se prezinta). Sunteti titularul abonamentului?
L: Nu, este tatal meu, va rog sa-l contactati pe celalalt numar de telefon daca doriti sa discutati direct cu el.
C: Stiti, s-a produs o eroare de sistem... Cineva (!) a redirectionat de pe calculator convorbirile catre numarul dvs. de telefon si s-au efectuat apeluri internationale in valoare de 25 EUR... (Hopa, cam costisitoare pentru mine eroarea lor!)
L: Cum este posibil asa ceva? (Astia o ard dubios si m-au vazut pe mine cu ciunga in par...)
C: Stiti, a fost o greseala. Veti fi debitata cu aceasta suma pe urmatoarea factura, dar vestea buna este ca va ajut sa evitati acest lucru, daca sunati la un numar si urmati instructiunile din meniu. (WTF?!)
L: Dar ce anume trebuie sa fac? Trebuie sa dau date personale?
C: Nu! Spuneti-mi modelul de telefon pe care-l folositi...
L: (Pe un ton agresiv) Da' ce legatura are modelul? (pe principiul sula si prefectura)
C: Pai ca sa va dau instructiunile exacte...
L: Bine, am un Nokia 6300...
C: In acest caz, va rog sa sunati la 144...
L: (Il intrerup) Dar ce fel de date trebuie sa furnizez? Spuneti-mi va rog pasii exacti pe care trebuie sa-i urmez... (Deja ma amuzam!)
C: Nu se poate doamna! (iritat) Trebuie sa sunati intai!
L: Nu! Stiti cum facem? Lasati-ma sa sun la Relatii cu Clientii sa verific... (curioasa de reactie...)
C: Zbang!

Da, minunat! Apelez constiincioasa la Vodafone, prezint lu' tanti situatia, tanti ma felicita ca nu am picat in plasa si ma asigura ca este totul in regula pe contul meu, dau sfara in tara sa n-o pateasca si cei apropiati... Great! Sunt mandra de mine! Nu si de marea companie, caci au brese de securitate si iata dovada...


2) Factura neplatita

Trece o ora, trec doua... Suna iara telefonul... De data aceasta, numar specific de VDF. Loooool!!! Era robotul... Aveti o factura, care s-a emis in data cutare, cu scadenta in data cutare, iar la noi in sistem figurati ca nu ati platit... Ptiu belea! Factura era achitata de 2 zile direct din contul MyVodafone, cu confirmare primita pe mail, cu confirmare in sistemul lor la *224... Sa vezi ca mi-au hackuit astia contul... Verific ingrozita cardul, suma prelevata este cea corecta! Thank God! Pun mana pe telefon si sun la Relatii... Fratilor, ce se intampla?! Stati linistita ca plata este confirmata, apelurile nu vor fi restrictionate, banca e de vina! Nu e panica!

3) Extra-optiunea cadou

Deja colegii de birou erau la curent cu peripetiile si ne amuzam impreuna... Cand, ce sa fie?! Primesc SMS! Io: "Sunt astia de la Vodafone!" Era o gluma, chiar nu ma gandeam... Ei erau! "Optiunea Vodafone Passport a fost activata pe contul dvs". Aaa, nu, it's too much! Nu-mi aminteam sa fi facut aceasta operatiune, insa i-am sunat saptamana trecuta sa intreb daca am roaming-ul activ (DOAR SA INTREB!!!)... Oh, well, big mistake! Sun a treia oara, exasperata... Dom'ne, n-am activat nicio optiune!!! Dar de curiozitate in ce consta? Pai, daca aveti roaming-ul normal platiti 0,15 EUR/minut, iar cu VDF Passport aveti un tarif special de 0,70 EUR la 10 minute. Zic: si  daca vorbesc un minut, tot atat platesc, nu?! Da! Frate, ma duc la greci 10 zile si nu stau calare pe telefon, va rog s-o dezactivati! Dar, totusi, de ce este prezenta? Pai stiti ca derulam niste campanii (la dracu cu ele, bey!) si oricum nu sunteti taxata in plus pe factura... Nu este OK, as aprecia daca mi s-ar solicita acordul data viitoare..... (mama voastra de nesatui!) Promite omul dezactivarea si se incheie convorbirea! La 2 minute, primesc mesaj: "Va asiguram ca optiunea de roaming este activa..."! Dupa inca 2 minute, alt mesaj: "Va confirmam ca optiunea Passport a fost dezactivata"... Finally!!!

Still, the night is young... VDF, ma lasati si pe mine sa dorm?! Sau maine cand imi verific contul, o sa-mi piara toata linistea?! Jesus.... Traim in Romanica si asta ne ocupa tot timpul, ca bine zice Badea!

Etichete: | edit post
Reacții: 
8 Responses
  1. Stefan Says:

    1. Ce treaba are marea companie cu bresele de securitate? Ca ti-a aflat cineva numarul, un gigel pe persoana fizica, si a incercat sa te fraudeze? Aici vodafone nu au nici o vina.

    2. Vina bancii

    3. So gandit oamenii la binele tau... aici intradevar, ghinion.


  2. 1. Ma gandesc ca ei sunt cei care ar trebui sa ia masuri... Somehow...

    2. Nu in totalitate. Eu le-am confirmat lor plata in sistem! Tipa de la Relatii a marturisit ca nu ar fi trebuit sa primesc acel telefon...

    3. Eu am nevoi speciale! :)) Nu trebuie sa le ghiceasca ei, ci sa intrebe! :P


  3. Stefan Says:

    1. Cum iei tu masuri ca cineva sa te sune pe numarul tau de mobil, si sa pretinda orice... Sink about it.

    2. Ok

    3. Cuvantul special are si o conotatie speciala... :D Oricum si intamplarea asta a fost cu valenta negativa, sa zicem.


  4. Mda, e cam greu... Mi-ai inchis gasca! :D


  5. Razvan Says:

    Laura, astea-s intamplari minore... Eu am patit-o cu Orange grav rau. Am primit sms pe tel ca daca nu platesc un avans pentru factura pe luna curenta imi inchid abonamentul. Am facut ochii mari pentru ca nu stiam despre ce e vorba si am pus mana pe telefon si am sunat la relatii cu clientii.
    De-acolo mi-a spus cineva ca trebuie platit un avans pentru ca am efectuat DOUA reincarcari prepay in valoare de 40 si respectiv 70 EURO din contul de pe site-ul Orange. Am inceput sa urlu, spunand ca nu eu am facut acele reincarcari si mi-au spus ca ei nu au de unde sa stie ca nu le-am facut eu... Le-am zis sa verifice ip-ul de pe care s-a accesat contul si au spus ca asta e posibil numai daca fac plangere la politie. Am facut, insa inca astept si voi astepta solutionarea insa suma de 110 Euro a trebuit sa o platesc pentru a nu-mi suspenda abonamentul.


  6. o_O Serios?! Da, foarte nasol! Eu cred in continuare ca EI trebuie sa faca ceva pentru a monitoriza mult mai bine ce se intampla pe contul unui client si pentru a preveni astfel de probleme de securitate, dar am impresia ca li se rupe!!!


  7. mihacos Says:

    Bineinteles ca EI. EI trebuie sa previna, EI trebuie sa se preocupe de client si de a nu il deranja aiurea, EI trebuie sa suporte cheltuieli cu eventuale fraude pana la lamurirea unei situatii. EI nu fac nimic din toate astea, insa.


  8. Si nici n-o sa faca de-acum incolo indiferent de numarul de sesizari pe care le primesc... O sa continue cu SMS-urile absolut imbecile in care ne sfatuiesc cu grija sa nu divulgam datele personale, de parca suntem copii retarzi... Asta e! Tot noi trebuie sa fim aia vigilenti, tot noi trebuie sa platim atunci cand se intampla nenorocirea... Ei bine, eu nu voi ezita sa-i dau in gat de fiecare data, pe toate caile posibile! :D


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!