Have a cherry and be merry!
From: Laura
To: cjcalarasi@calarasi.ro (Consiliul Judetean Calarasi); ioachim.tofan@calarasi.ro; daniela.gradea@calarasi.ro

Stimabililor,

As vrea sa ma ajutati sa inteleg cum ati gandit dvs. actiunea de reabilitare a drumului judetean DJ 301, pe tronsonul Fundeni- Budesti.

Va intreb deoarece bunicul meu locuieste in comuna Vasilati si ultima oara cand l-am vizitat, am fost nevoita sa parcurg 10 kilometri pe pietre. Nu pietris, nu nisip, nu sosea decopertata, ci PIETRE!

As vrea sa va rog sa-mi platiti revizia tehnica si rovigneta la masina... Nu veti face acest lucru, nu-i asa?

Dvs. ati mers cu masina pe-acolo? Daca nu, va invit la o plimbare, dar nu cu autovehiculul meu, caci este in service!

Sunt curioasa daca v-ati imaginat cum este sa mergi cu o masina mica pe pietre. V-ati gandit la cei care tranziteaza acest drum si la problemele pe care ei le au pentru ca lucrurile nu se fac cu cap?

Indraznesc sa-mi exprim si eu umila parere: nu era oare mai simplu sa lucrati pe portiuni sau pe un singur sens, astfel incat sa se poata circula in conditii mai umane pe celalalt sens? De fapt, daca stau bine sa analizez situatia, inainte erau cratere pe-acolo... Nu, nu erau gropi, ci cratere! De zeci de ani... Oricum, nu ati fi facut viata soferilor cu mult mai usoara, dar totusi...

Inca o intrebare si va las sa faceti managementul calitatii in continuare: dormiti linistiti noaptea?

Multumesc,

Laura

-----------------

Sunt curioasa daca primesc raspuns! :D
Indivizii mentionati (cica) sunt Project Manageri pe acest proiect. De aceea, m-am gandit sa-i bag si pe ei in seama...

Etichete: | edit post
Reacții: 
8 Responses
  1. mihacos Says:

    O sa primesti raspuns: draga Laura, iti recomandam sa nu iti mai vizitezi bunicul si iti multumim pentru observatii. O zi buna. :)


  2. Escu Says:

    sau nu o sa primesti nici un raspuns.


  3. kzarinne Says:

    uhhhh, bibo has got attitude!! you go girl!!!


  4. @ Ceos: Zici? Dau totul la ziar!
    @ Escu: Si eu ma gandeam la fel...
    @ Ralu: Da! I'm bad, I'm bad! Au (MJ style)!


  5. Mona Says:

    încearcă să faci o sesizare în baza legii 544/2001. sunt obligaţi să îţi răspundă în termenul legal. altfel îi poţi da în judecată şi când vei obţine banii de la ei, poţi face revizie la maşina pe care o vei avea la acea vreme.
    http://legislatie.resurse-pentru-democratie.org/544_2001.php


  6. Mona, masina mea nu e in service... Am exagerat eu, ca sa par dura! Oricum, n-o sa se intample absolut nimic, tot cu picioarele se vor face lucrurile, s.a.m.d. Nici nu cred ca am sanse de castig la Tribunal, dar macar ma simt un picut mai bine...


  7. mihacos Says:

    Bineinteles ca nu o sa primesti nici un raspuns. Poate doar daca faci referire la lege, cum zice Mona mai sus. Asa sunt obligati, intr-adevar. Altfel...
    In plus, cand oi vedea tu primul despagubit de vreo primarie sau ceva, cum ca si-a rupt masina in Romania, sa ma anunti si pe mine.



Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!