Have a cherry and be merry!
Ploua... Iar eu cu ploaia am o relatie aparte de dragoste si ura in acelasi timp...

Sunt o friguroasa prin definitie, deci ploaia... definitely not my thing! In plus, ea vine asezonata de cele mai multe ori cu vant, tunete si fulgere, picaturi reci care-mi zburlesc parul si-mi uda imbracamintea, nori cenusii si o stare de apatie... Cand ploua, ma simt obosita, chiar daca nu am motive... O singura exceptie se prefigureaza in toata treaba asta: ploile de vara! O diferenta ca de la cer la pamant... A propos, vreau sa vina vara inapoi, sa ne gaseasca pe amandoi...

Pe de alta parte, ploaia transmite o tristete care ma atrage... Stiu, e ciudat! Devin nostalgica si ganditoare... Parca scoate brusc la suprafata trairi si sentimente dintr-o alta viata, care nu-mi apartine, dar totusi imi este familiara... Sa fie oare de la faptul ca sunt nascuta toamna?! Asta este un argument superficial... Cu siguranta, there's more to it than that!

Nu in cele din urma, ploaia ma leaga de un loc anume, un colt de Rai de care mi-e dor, in care am intalnit cei mai frumosi ochi albastri... Atunci cand incep sa cada picaturi de sus, imi aduc aminte de ei!

Intre timp, ploaia a stat si este placut afara... Mai, mai ca m-as baga la o plimbare nocturna! :D

Etichete: | edit post
Reacții: 
2 Responses
  1. Schummy Says:

    Pana la urna tot a facut ceva bun: ti-a dat inspiratie pentru post :). Si pe mine ma inspira poaia la scris si nu sunt nascuta toamna :)


  2. Corect! Si ma mai inspira la facut copii, dar aseara nu aveam cu cine! :))


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!