Have a cherry and be merry!
Eheee... As fi vrut eu sa-l mai aud inca o data! Imi aduc aminte cum paseam sfioasa in sala de clasa in prima zi de scoala, cu o mie de ganduri care-mi zburdau prin minte... Oare in a cata banca voi fi repartizata si cine va fi norocosul coleg care ma va insoti? Oare voi reusi sa depasesc sau macar sa egalez performantele de anul trecut? Dar daca la mate nu voi face fata? O sumedenie de emotii amestecate...

Apoi, mai tarziu, la liceu, deja se schimbasera datele problemei... Da-o incolo de matematica! Cum fac sa nu iau 2 la romana? Auleo... vine si Olimpiada la franceza! Da' tipul ala brunet, cu ochii albastri cine e?

Clasa I DDoamne, mi-e dor de vremurile alea... Stiti, eu am facut parte dintre putinii copii care se duceau cu bucurie la scoala. Fiecare zi era o provocare pentru mine deoarece invatam un lucru nou sau eram supusa unor situatii inedite, care-mi puneau imaginatia la incercare. Laura de-atunci (Bibo in devenire) era diferita de Laura de-acum... Si tare imi doresc sa pot da timpul inapoi! Singurele griji erau absentele pe care profu' de istorie le trecea in catalog in scopuri dojenitoare atunci cand intarziam dimineata, dar pe care le motiva la sfarsitul orei si scapam basma curata.

M-am reintalnit de curand cu o parte din fostii colegi de liceu... Vechea gasca! Oameni cu care imparteam totul... Timp liber, idei, divergente de opinie, pachetelul de mancare... Ne-am pus la punct cu noutatile din viata fiecaruia si ne-am amintit cu sclipire in ochi de pataniile din cei 4 ani... Mi-am dat seama ca am crescut frumos cu totii si ca fix peripetiile pe care le-am rememorat ne-au slefuit personalitatea, transformandu-ne in diamante. Nu, nu ma sfiesc sa afirm acest lucru deoarece sunt mandra de generatia din care fac parte. Imi vine un singur cuvant in minte si acela este: "Multumesc!".

De-as putea sa mai fiu din nou scolarita, ce bine ar fi...

Etichete: | edit post
Reacții: 
1 Response
  1. kzarinne Says:

    lovely!! m-ai emotionat!! :* :*


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!