Have a cherry and be merry!
Mi-e teama de banal si de mediocru... Am nevoie in viata mea de substanta, de un sens ideatic, de o directie clar conturata. De obicei, imi extrag aceasta seva din lucrurile marunte, dar care cantaresc greu sau genereaza frumusete prin natura lor, precum si din oamenii din jurul meu.

Introspectie
Recunosc, insa, ca m-am plafonat in ultima vreme deoarece m-am lasat coplesita (da, e vina mea!) de oferta cotidiana, nepasatoare, de rutina care mi-a anchilozat simturile, de munca in zadar pe care n-o apreciaza nimeni. M-am lasat inselata de oameni care vorbesc mult, dar spun putine si asa de rau ma enerveaza cand nu am de la cine invata lucruri noi... Am uitat sa vad frumosul din lume, am refuzat chiar sa mai cred in existenta lui, n-am mai putut sa simt liber, fara limite si frica, sa ma pierd in imaginatie... Incerc sa ma conving, totusi, ca limitele sunt numai in mintea mea. E o lupta continua, iar izbanda pare departe...

Ei bine, astazi incep sa-mi aduc aminte! E timpul sa ma trezesc din amorteala, caci pentru mine banalul nu este o optiune viabila si-mi produce fiori reci pe sira spinarii. Nu vreau sa cad vreodata in acest pacat!

Etichete: | edit post
Reacții: 
2 Responses
  1. Ruxus Says:

    Hei Ciresico,esti la asentiment cu mine in acest moment. Peace!


  2. He he... Ma bucur ca suntem doua! Cu cat mai multi, cu atat mai bine!


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!