Have a cherry and be merry!
OK, OK, am fost disparuta in misiune... Ce misiune? Voi detalia intr-un post ulterior...

A trecut ceva vreme de la ultima mea confidenta. E timpul sa actualizam jurnalul de bord!

Dupa cum va marturiseam intr-o frumoasa dupa-amiaza de iunie, sufar de un acut dor de duca si-mi doresc sa vizitez multe locuri din tara, numai ca sa scap de lehamitea pe care mi-o provoaca Bucurestiul prafuit si indolent, chiar si pentru cateva zile. Pana acum, am reusit sa ajung in Sibiu (Sigh!) si, mai nou, in Cluj.

Ei bine, da, stiu ca ma invidiati, dar am fost in Cluj de curand si despre asta vreau sa va povestesc... M-am suit ca o floare in avion si m-am lasat purtata de norisori peste munti si vai. A propos, noroc ca am nimerit la geam! Zau ca nu mi-am putut dezlipi fata de el... Fascinata este putin spus, dar putin! Sunt multe lucruri pe care nu le inteleg, iar frica de avion este unul dintre ele. In fine... Cu riscul de a ma repeta: acolo sus, lumea pare frumoasa si infinita, e greu sa pun in cuvinte ceea ce simt, insa, pe masura ce ma apropii de pamant, constat cu amaraciune ca lumea este, de fapt, mica si inchistata, prinsa in capcane mortale. Or is it just me?

Ce sa va spun mai intai de Cluj? Ca este un oras superb? Cei care ati avut privilegiul sa-l vizitati stiti deja acest lucru. Cei care ati fost mai putin norocosi, vi-l recomand cu caldura! Ca este o alta lume? Da, este! Inca nu-mi dau seama de ce ma simt atat de dezradacinata, de ce nu reusesc sa-mi gasesc locul... Tot ce vad in afara de Bucuresti, mi se pare o alta lume... Asa mi s-a intamplat si in Cluj! Cladirile parca au prins viata, strazile m-au primit cu bratele deschise, soarele mi-a zambit, iar copacii mi-au mangaiat parul. OK, exagerez cu poezia, dar nu sunt departe de adevar! Ar trebui sa incercati senzatia... M-a uitat Doamne-Doamne pe o banca in Gradina Botanica (obiectiv de neratat, daca ma intrebati pe mine) si asa de bine a fost...

O mentiune: probabil va asteptati sa vedeti si poze, dar trebuie sa stiti ca aveti de-a face cu o fosta blonda, care a omis sa ia aparatul din biblioteca. Nu-i nimic! Am facut fotografii cu mintea si cu sufletul. Imi pare, insa, rau ca nu le pot da "Select all & Share".

Lasand in plan secund arhitectura si pulsul orasului, a fost altceva care m-a surprins in mod placut: oamenii. In totala antiteza cu ce vad prin Bucuresti, clujenii sunt calzi si deschisi, au fata luminata, chiar si la ora de varf, se plimba pe strada si stau pe bancute cochete, te privesc ca si cum le-ai fi prieten, nu dusman, iti acorda prezumtia de nevinovatie, sunt agitati si calmi in acelasi timp... Sa mai zic?! Ah, da! Ar mai fi ceva: Doamne, cat pot sa manance oamenii astia! Mult si bun! :) Iar pentru cei ca mine: pofta este la ea acasa! In ceea ce priveste dulcele grai ardelenesc, da, chiar este dulce!

Toata experienta n-a facut decat sa-mi intareasca ideea de a parasi the Big (Rotten) Apple for good & as soon as possible... Si o sa reusesc! Este o promisiune pe care mi-am facut-o cand stateam pe banca in Gradina Botanica, chiar daca asta inseamna ca fug si las in urma persoane dragi, chiar daca n-o sa fie un picnic la iarba verde, chiar daca... Take a chance, make a change and breakaway... Si daca se poate, cat mai departe de Romania!

As vrea sa inchei intr-o nota pozitiva, dar cum?! Asa e bine?

Etichete: | edit post
Reacții: 
1 Response
  1. Costin Comba Says:

    Bună seara, numele meu este Costin Comba și administrez un blog de fotografie www.costin-comba.blogspot.com . Aș vrea să vă rog dacă doriti să facem un schimb de link-uri cu
    www.costin-comba.blogspot.com si cu www.irinacomba.blogspot.com. Dacă doriți să mă băgați în seamă bine, dacă nu, mă înclin cu respect și vă mulțumesc, atașând scuzele de rigoare pentru deranjul creat. Daca doriti sa imi lasati un mesaj de confirmare sau infirmare, o puteti face pe blogul meu la rubrica "Link exchange" sau la adresa de email costin_ph@yahoo.com


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!