Have a cherry and be merry!
Avertisment! Acest post poate fi susceptibil de lauda de sine... Cateodata, aceasta miroase si bine! (a Gucci Envy :D)

Pentru ca-mi place mie treaba asta cu blogging-ul / bloggaritul / blogosfera, m-am implicat recent, destul de timid, intr-un proiect pe care-l consider cu potential. Este vorba despre Blogosphera.ro.

Pe scurt, aici veti gasi recenzii ale blogurilor care conteaza, scrise cu pasiune, piperate cu critici, indulcite de vorbe bune. Diversi bloggeri, cu nenumarate pareri, mai mult sau mai putin pertinente, sunt luati rand pe rand in colimator. Pe baza unor criterii clare si obiective, in urma unei analize facute cu atentie, fiecare blog primeste o nota de la 1 la 5, sub forma unui draGusor. Cu cat ai mai multi din astia, cu atat mai bine! Detalii despre notare aici.

Ideea mi se pare geniala, asa ca am decis sa fac o prima recenzie. Si pentru ca nu puteam sa incep altfel decat in forta, am ales sa va povestesc despre "Si blondele gandesc", blogul meu preferat. Iata ce-a iesit!

Mie imi place! Mi-am propus sa continui cu o recenzie pe saptamana... Hai cu incurajarile si bagati Blogosphera in Reader, ca sa fiti la curent cu noutatile!

Etichete: | edit post
Reacții: 
0 Responses

Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!