Have a cherry and be merry!
In goana dupa bloguri, mi-a trecut prin  mana unul cu o tematica draga mie si am decis sa zabovesc asupra lui.

Goldies este un videoblog cu si despre muzica anilor '50 - '60, cu si despre artistii care au constituit o adevarata sursa de inspiratie. Daca nu puteti sta pe scaun atunci cand auziti "Come on! Let's twist again...", apai nu trebuie sa ratati acest colt de Internet.

Coincidenta sau nu, autorul sau autoarea blogului (inca nu m-am prins cum sta treaba!), a comentat la un post de-al meu, chiar inainte sa fac recenzia. :)

Acestea fiind spuse, hai pe Blogosphera s-o cititi!

Etichete: | edit post
Reacții: 
2 Responses
  1. ij30 Says:

    ij? Jones, Indiana Jones - arheologul (de muzica)
    Cautam bloguri de muzica, luam blogroll-urile la purecat si asa am ajuns la Chris Isaak al tau.


  2. Si se facu lumina! :)


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!