Have a cherry and be merry!
Am inaugurat pe Blogosphera o noua rubrica, cu si despre bloggeri. Ni s-a parut noua ca ar fi interesant daca am extinde aria de la recenzii la interviuri si am copt-o!

Prima "victima" este buna mea prietena Florina Calin a.k.a Schummy, in spatiul virtual. Sau mai bine ii spun vedeta... Este singura persoana din anturajul meu care se apropie pe bune de acest apelativ. Am invitat-o sa ne dea un interviu despre activitatea ei bloggeristica si nu numai, iar rezultatul il gasiti aici.

VIP Blogger este ultima noastra gaselnita si este o sectiune dedicata bloggerilor mai mult sau mai putin cunoscuti, in care acestia trebuie sa raspunda cu maxima onestitate unui set de 10 intrebari. Cum in online este permis sa spui absolut orice, va dati si voi seama ce inseamna aceasta onestitate... Glumesc! Ne straduim sa scoatem ce-i mai bun de la ei si sa prezentam lucrurile asa cum sunt ele, bune sau nebune.

Enjoy!

Etichete: | edit post
Reacții: 
2 Responses
  1. Mona Says:

    Blogosphera îţi este recunoscătoare! Mulţumim, Laura! Ajutorul tău este de nepreţuit!!!!
    >:D<


  2. Imi place mult proiectul si sunt happy ca pot sa ma implic. Hai si la mai mare!


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!