Have a cherry and be merry!
Hai ca incepem sa luam avant cu Blogosphera!

Si cum mie imi place sa stau in curent, am mai bagat o recenzie... De data aceasta, insa, am incurcat-o! Am dat de o bloggerita data dracului... In sensul cel mai bun al cuvintelor, daca va vine sa credeti!

N-am mai citit de mult un blog asa de spumos precum Maldita.ro. Nu intru in detalii, caci recenzia vorbeste de la sine. In plus, aveti acolo niste mostre de inteligenta scriitoriceasca scornite de sus-numita. Geniale!

Hai cu linku', Cireaso, ca se raceste mancarea la copii! Asadar si prin urmare, gasiti aci o frumusete de recenzie. Cititi, comentati, dati si cu like ca asa e frumos! :D

Sar'naaaa.

Etichete: | edit post
Reacții: 
7 Responses
  1. Laura Says:

    Foarte tare recenzia si blogul extraordinar!!! Merita mai mult de 5 dracusori:)(sper ca atatia se dau)!:D


  2. Multumesc frumos, draguta! Intr-adevar, blogul Malditei e... intr-un fel! Da' nah acum, niciun site de genul asta nu este perfect, iar echipa de la Blogosphera incearca sa fie obiectiva. De aceea, este greu sa primesti nota maxima (5 dracusori)...


  3. Laura Says:

    Mi se pare ceva normal sa nu fie perfect pentru ca omul are gusturi multe, variate, deocheate, pasionate, de toate pentru toti:). Personalizarea tine de fiecare.Cea mai buna parte din tot ce se intampla prin blogosphera este faptul ca se scrie. Intrasem, noi ca natie, intr-un cerc vicios in care nimeni nu mai scria,nu mai simtea, nu mai traia, ne sufocam in gandurile care ar fi trebuit transpuse pe hartie.


  4. Laurici, stai tu linistita ca tot intr-un cerc vicios ne invartim, cu toate eforturile noastre... E simplu: astia-s oamenii! :)


  5. Laura Says:

    Se pare ca esti in faza in care umanitatea sucks!:)):))..de cele mai multe ori, da. Totusi daca ar fi sa privim obiectiv la ora actuala nu se mai scrie aproape deloc. De aceea uneori blogul iti poate oferi un avant. Nu vorbesc de literatura in adevaratul sens al cuvantului,implica mult mai multi factori, dar poate ca va duce undeva si creatia virtuala. Asta daca nu se va stinge o data cu invechirea curentului.


  6. mihacos Says:

    Bre, unde e recenzia? :)


  7. Mihai, am schimbat link-urile in Blogo si de aceea nu mai mergea. Acum, am remediat! Mersi de atentionare!


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!