Have a cherry and be merry!
Asa scriam acum cateva zile pe Feisbuc, acompaniata fiind de cea mai tare trupa din lume, dupa Beatles...Viata mea se schimba... Eu ma schimb... Dar unele lucruri raman... Pentru totdeauna! Iar asta este un gand reconfortant...

Prietena mea draga, Ancuta, mi-a facut cadou un sufletel urecheat. S-o tin minte cate zile oi avea, asa mi-a zis... Nu ca acest lucru nu s-ar fi intamplat oricum... Dar a avut grija sa-mi daruiasca ceva ce-mi doream de mult timp in sinea mea si nu aveam curajul sa cer... Pentru ca ma durea numai gandul... Nu stiam, insa, ca mi-e dor sa aud labute pe gresia din hol, sa simt un botic cald pe pieptul meu sau sa rad cu gura pana la urechi cand se petrec nazdravanii in familia Valciu, urmate de scancete nevinovate... Multumesc!

Skippy

Ramo, sper sa nu-ti provoace durere ce-ti spun acum, dar cred ca nu este intamplator faptul ca Skippy a venit la noi atunci cand Ciuci a plecat de la tine...

Dar, hai sa visam in continuare, zic! Sambata trecuta, am avut privilegiul sa fiu partasa la un eveniment care m-a lasat fara cuvinte si care mi-a dat aripi... Literalmete... Baza 90 Transport Aerian si-a deschis portile cu caldura pentru noi, muritorii de rand. Nu folosesc degeaba aceasta expresie... Eu chiar cred ca oamenii aceia - pilotii, strajerii cerului - sunt nemuritori... N-as putea sa descriu acum ce-am simtit... O sa interiorizez experienta, ca s-o fac a mea, o s-o personalizez astfel incat sa-mi ramana intiparita in minte si in suflet... Fetele mele, Mona si Ramo, au stiut sa foloseasca mai multe cuvinte, asa ca o sa va rog sa urmati link-urile pentru a afla detalii despre ce s-a intamplat acolo. O sa spun un singur lucru, totusi... Cand avioanele ma poarta sus, fiinta mea se transforma... Devine mai buna... Asta am vazut si in ochii celor care manevreaza cu atata maiestrie complicatele aparate... As da totul sa simt pasiunea cu care ei traiesc... Totul!

Shooting star

Si jumatatea mea? Unde te-ai ascuns? De ce ma supui la grele incercari ca sa te gasesc? Macar sper sa-mi fie rasplatita asteptarea...
Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars? I could really use a wish right now...

Making a wish...





Etichete: | edit post
Reacții: 
2 Responses
  1. Ramo Says:

    Nimic nu e intamplatori, Fufi....


  2. Ramo Says:

    Intamplator..


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!