Have a cherry and be merry!
Astazi, am invatat din nou sa desenez Cheia Sol pe portativ. E ciudat cum uitam de lucrurile simple...

Astazi, la fel ca ieri, m-au patruns simtiri dulci-amarui pe care am ales sa le accept. E ciudat cum oamenii merg adesea impotriva curentului launtric...

Astazi si poate maine ma rascolesc in sinea mea pentru ca nu am puterea sa-mi ridic privirea. E ciudat cum si altii in aceeasi barca cu  mine isi proiecteaza neputinta asupra celor nevinovati...

Astazi este ultima zi din an. Maine este prima zi cu soare. Va urez ca in 2012 sa va bucurati de lucrurile simple, sa faceti exact ce simtiti acum, niciodata mai tarziu si sa va alinati frustrarea  cu un strop de speranta!

All that you fashion
All that you make
All that you build
All that you break
All that you measure
All that you feel
All this you can leave behind...

Etichete: | edit post
Reacții: 
2 Responses
  1. Mona Says:

    Laura, scrie mai des! Mă enervezi!


  2. Si eu te iubesc, Fufi! :D


Trimiteți un comentariu

YO, DROP THE VERSE!